Bismas

Staffordshire bullterrier för Lydnad-Agility-Bruks
www.bismas.se

Gott o blandat

Kategori: Allmänt

Att det ska vara så svårt att blogga regelbundet.. Iaf:

Ewony: Ewonys rehab går bra, hon känns lite bättre efter simmet men framför allt av vibbplatan (massageplata). Synd man inte är miljonär så man kunde ha en egen ståendes i vardagsrumet. 5ggr kvar på kortet sen ska jag utvärdera det hela.

Kodi: Go å glad. Mycket understimulerad för tillfället, GILLAR INTE att matte ligger sjuk.

Moha: Tån är fortfarande svullen, plus att klon på den tån dött, till allas suprice. Först trodde vet att hon hade en blödning i klon så bad djursjukvårdaren klippa då jag inte viste vad som vänta. Och det kom inget blod, klon är sten död, var som torkad mossa innuti klon. Var säkert 4pers och tittade på det, ingen innan som sett det (såklart)  Så förmodligen är det en krosskadda ni vet "blånagel" som vi själva kan få om vi klämmer oss. Problemet är väl de inte sett detta innan (på hund) och att "blånageln" inte förklarar den fortsatta svullnaden o tåleden. 3 veckor med Rimadyl 2tab 2ggr dag är det nu som gäller. Plus återigen vila. ATTANS vad tråkit... Suck suck...Förhoppningsvis är det "bara" dessa 3 veckkor kvar sen kan vi återigen dra igång vår träning innför 3an samt börja kolla på vissa moment till eliten. Är bra att träna med elitekipage, känns inte längre sålångt borta som innan ;-)

Mig: Jag vill tacka för allas omtanke och uppmuntande ord angående mitt beslut att låta kenneln vila. Era ord har betytt mer för mig än ni någonsin kommer förstå. Tack så hemskt mycket era fina ord. Och för alla er som varit oroliga för att det varít just mycket "skit" i mitt liv ett tag kan jag bara säga: Det är tydligen så det är att vara Terese Anderson,Karlstad. Sen att jag inte riktigt fattar vad alla motgångar är här för att säga mig, eller ordsättet "det du inte dör av gör dig starkare" är en annan sak. Vad ska man med all styrka till? men men Låvar er inte hänga mig any time soon ;-) Vill speciellt tacka min underbara bismas familj NI ÄR AS GOA!! Tack snälla för ert stöd!!

Lite bilder från sandgropen igår:
Världens finaste faktist *hjärtar*












Kommentera inlägget här: