Bismas

Staffordshire bullterrier för Lydnad-Agility-Bruks
www.bismas.se

Nordiskamästerskapen

Kategori: Allmänt

Ja i helgen gick nordiskamästerskapen i agility av stapel. På plats och representerade Sverige var min/vår egen Johanna karlsson med Bismas Magic Touch "Perrin". Johanna är 1a reserv i landslaget i agility. Men tävla fick hon ändå som föråkare (tror det heter så?) för sverige. Jag vet faktist inte riktigt hur det gick. Jag började gråta under livsändningen redan när spekern presenterade ekipaget. och JA det var lyckotårar. Så stolt så jag nästan sprack var/är jag. Börjar nästan gråta igen nu bara jag tänker på det. TACK snälla Johanna för du förvaltat din Perrin på bästa sätt och verkligen tagit till vara på alla hans kvaliteer till fullo Här kommer en bild på dom i landslagsdräkten.
Finaste Johanna o Perrin

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: