Bismas

Staffordshire bullterrier för Lydnad-Agility-Bruks
www.bismas.se

Perrin o Faile

Kategori: Allmänt

Här kommer lite bilder på Bismas Magic-Touch "Perrin" från min A-kull (Blir 6år 14juni i år) Och Bismas Pleasure Little Treasure "Faile" (Blir 2år 13mars i år) Bilderna är tagna av deras underbara ägare Johanna som även hon råkade hamna med på ett av korten nedan ;-). Tack snälla Johanna för att du förvaltar mina hundar så väl. KRAM

I Johannas flock finns också dv snuzzern Ida




Inte fy skam för en 6åring att se ut såhär inte.




Stolt så jag håller på att dö när jag ser dom såhär 'hjärta'


Finaste finaste Faile.

KOMMENTARER:

  • Eva Axbrink säger:
    2011-01-21 | 20:53:00

    Finaste hundarna och sötaste Johannan! <3 <3 <3

  • Johanna säger:
    2011-01-23 | 14:42:37
    Bloggadress: http://hapenidi.wordpress.com

    gud vad gullig du är! det är du som ska ha tack för att du fött upp världens finaste staffar, och sedan gett mig chansen att ta hand om två av dom! <3

Kommentera inlägget här: