Bismas

Staffordshire bullterrier för Lydnad-Agility-Bruks
www.bismas.se

A-kullen 6år

Kategori: Allmänt

Igår den 14juni blev min älskade älskade A-kull 6år!!!
Kan inte förstå det var 6år sen mina första valpar föddes. Och så stolt som jag varit över denna kullen.
Med skördade framgångar i agility,bruks lydnad, freestyl och utställning är detta fortfarande min mest meriterade kull. Tack snälla Karin,Johanna och Linn som har förvaltat och tagit hand om mina första kluttisar på det bästa tänkbara sättet. Jag är och kommer alltid vara SÅ JÄVLA stolt över er!

Bismas A-kull HIPP HIPP HURRA!!



LP1 LP2 Bismas Sweet-Emotion "Rizzla"


Bismas Magic-Touch "Perrin" Slåss med ära bland de bästa agilityekipagen i sverige, 2ra reserv landslaget agility 2011!!!


Bismas Bo-Raggamuffin "wilbur" Världens bästa familje hund



  
Kommentera inlägget här: