Bismas

Staffordshire bullterrier för Lydnad-Agility-Bruks
www.bismas.se

Me fs Skogen

Kategori: Allmänt

Japp: Its on!! Nu jävlar skogen...

Det är nämligen såhär. Jag bor på rud, jag jobbar på färjestad. Det som skiljer dessa bostadsområden ifrån är skog. Det tar ca 40min att få "runt skogen" alltså på spåret. Detta borde betyda det borde kunna gå på iaf 20min om man går rätt genom skogen el? Ja jag tänker iaf så.

Men ännu har jag inte lyckats speciellt bra, alla stigar jag gått har tagit allt från 10-80min längra (än 40min alltså). Det var väl självaste fan också tänker jag! Det borde och måste gå! Folk är väl helt enkelt lika vinna som jag och kan heller inte gå rakt, stigar är alltså inget att lita på.

Så nu skiter jag i stigarna! Här ska hittas genvägar!! För er som känner mig och vet jag fult möjligt kan gå vilse på en motorväg, var lugna. Tänkte jag skulle vara smart och snittsla *ler*

Hur det hela slutar får vi väl se, om ni inte hört nått om ett par veckor kanske det börjar bli dax att ringa polisen *skrattar*

Annars då:

Allt knallar på bra: Moha är nu FRISKFÖRKLARAD!!! Efter 1 1/2 år. TJOHO!!! Ska anmäla henne till klass3 snart, har dock bestämmt att lära om fjärren, så vi är inte riktigt startklara ännu.

Blända blir bara bättre och bättre. Var så jäkla nära jag lämnade tillbaks henne där ett tag, men saker hände och kom imellan och det är jag nu glad för. Hon kommer alltid vara världens bästa skithund. Men hon är iaf min skithund! Blända kommer ställas/rönkas samt starta klass1 lydnad i sommar.

Kurri är bara världens bästa valp. Super kul att räna med. Glad och trevlig. Ja vad ska jag säga, jag är kär *hjärtar*

Annars är det rätt sut just nu: min bil bestämmt sig nämligen för att gå och dö. RIP bilen.
Vill gärna träna och ses som vanligt. Om nån känner sig ensam är det bara att svänga förbi och hämta upp mig så hänger jag med på träning. Annars får vi vara nånstanns så jag kan gå.

Glöm heller inte boka in Bismas kennelträff: 28-29 juli på Karlstadsbrukshundklubb, själva tävlingarna kommer vara lördagen den 28, VÄLKOMMNA! (anmäl till mig på min mail: [email protected])

Valpar: Tanken är att jag ska para Asta aug/sep i år. Jag letar hane! Hör av mig när jag hittat nått som känns rätt...

Hoppas ni njuter av solen nu! Kram på er allihopa *hjärta*

Kommentera inlägget här: