Bismas

Staffordshire bullterrier för Lydnad-Agility-Bruks
www.bismas.se

Valpboom!

Kategori: Allmänt

Här händer det grejer på valpfronten! Kruts valpar har nästan blivit vuxna (typ, jag glömde ju uppdatera när dom föddes) och Kurri har blivit pappa igen! 
Jag och Krut va och hälsade på hos hans bäbisar förra helgen hos kennel Mindblowing, va man inte valpsjuk innan så blev det totalt tvärkört där och då ♥️ Hjärtat smälte och jag föll pladask för dom små Krutkopiorna 😍
 
Tiken kommer stanna hos uppfödarna och hanen kommer att flytta till en vän till mig, blir kul att få följa honom genom livet!
 
 
Även Lumi och Kurris valpar har kommit, dom är nu 2 veckor och kennelmamma Caroline har redan fullt upp 😅  Det är redan full fart i valplådan. Det finns hanar tillgängliga, det kommer garanterat bli roliga hundar för den som vill träna/tävla aktivt! Jag va själv jävligt sugen på en liten kille, men tyvärr är tajmingen inte den bästa så jag får gott bita det sura äpplet och bara gotta mig i gulliga bilder. (Och så tänker jag intala mig själv att valpar faktiskt är jävligt jobbiga 😅)
 
 
 
Sist men inte minst så tänker jag skryta om min lilla Krut som blev uppflyttad till Lägre klass spår förra helgen! Dessutom vinst! Fy fan vilken guldhund jag har. 
Grattis till oss ✌️😆
Sista fotot är taget av Jennie Holmberg, kennelmamma till Kruts bäbisar 😍
Kommentera inlägget här: